Pages

1 Mart 2012 Perşembe

Türkiyeden Mısır Piramitlerini Kaçırmışlar: Fikrimiz var, peki ya bilgimiz?




Youtube da geziniyorum. Enteresan video başlıkları gördüm. Vah gençliğin haline, Şaka gibi, Yurdum insanı vb. vb. Birine tıkladım, başladım izlemeye. Hakikaten şaka gibiydi. Soru,
aşağıdaki videoda da izleyeceğinizi gibi aynen şu : Mısır Piramitlerinin Türkiyeden kaçırıldığı ortaya çıkarılmış, bu konuda ne düşünüyorsunuz? Soru dikkat sorusu evet. Çok basit bir bilgiye dayanıyor. Mısır piramitlerinin Türkiye de ne işi var? Başlıyor yurdum insanı döşemeye. Zaten gerekli korunmuyor da, ülkece piramitlere sahip çıkamıyoruz da, nerde bu devlet ne bu millet?

Kimseyi cehaletle suçlamak haddim bile değil. Bilmemenin değil öğrenmemenin ayıp olduğu bir kültürde yetiştik hepimiz. Burada da sorun yok. Ama videoyu sonuna kadar sabırla izleyin. En son cevap verenin yorumlarını ve mesleğini duyduğunuzda şoke olacaksınız.





Daha durun, bitmedi. Geçtiğimiz dönemlerde, şarkıcı Hadise İstiklal Marşını okumuştu hatırlarsanız. Ortalık ayağa kalkmıştı, İstiklal Marşı böyle mi okunur, bu ne rezilliktir, ne kepazeliktir, şarkı mı okuyor marş mı okuyor vb vb vb. Çok duyarlıyızdır Milli konularda çok, inanılmaz boyutlarda hemde. Yukarıdaki videonun bir benzerini aşağıda sunuyorum size. Sorular yine çok basit: Milli Marşımızın adı nedir, yazarı kimdir, ilk mısrasını okur musunuz? Ortalığı ayağa kaldıranlardan birkaçına sorsak bu soruları peki? Fikirleri vardır muhakkak, ya bilgileri? Buyurun video.




Bitti mi? Haaaayyıırrrr. Şimdi size sorsalar, imanın şartı kaçtır, İslamın şartı kaçtır? Şöyle yaşlıdan, hacı hoca amcalar teyzeler. Siz biraz tekleseniz sayarken, karıştırsanız ya da bilmediğinizi söyleseniz. Tövbe Yarabbim,
az daha çarpılıyor olurdunuz o an. Bu dünya geçici, hazırlıklar ahirete diye telkinler verilirdi size. Eh bi de onlara sormak lazım İslamın şartı kaçtır diye. Cevaplar aşağıda.



Biraz da üniversite gençliğine bakalım ne alemdeler. Fikir desen okyanuslar kadar. Peki ya.... Neyse son videoyu izleyin. Neyin ne olduğunu en iyi o video anlatacak. Buyrun




Belirtmeliyim ki bu videolar da sorulara cevap verenler üzerinden bir genelleme yapmıyorum, yapmam da oldukça anlamsız olurdu zaten. Bu cevaplar böyle diye herkes mi böyle? Asla. Çoğunluk mu böyle? Hiç sanmıyorum. Ama ne yazık ki böyle bir kitle de var. Korkarım azımsanmayacak sayıda.

En başta dediğim gibi, kimseyi ne cahillikle etiketlemek haddimize düşer, ne bilgisizlikle. Hiç kimseyi orada sorulan soruları bilmiyor diye suçlamak da haddimiz değil. Bilmiyorsa bilmiyordur bu kadar basit. Açık açık bilmediğini, fikri olmadığını söyleyenler de var ki bence onlar diğerlerinden kat kat daha samimi. Çünkü dürüstler. Ama her şeye edecek bir lafımız varken, bir kerede oturup düşünmek lazım değil mi, buna laf ederken bunu ne kadar iyi biliyorum. Siz boşverin videoların altında yazan yorumları. Popüler kültürün sonuçları yazık ki ortada.

Son olarak bir soru sormak istiyorum sizlere : Mısır Piramitlerinin Türkiyeden kaçırıldığı ortaya çıkmış, bu konuda ne düşünüyorsunuz? :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder