Pages

27 Mart 2012 Salı

Fikriniz mi geldi? Yoksa blogunuzu mu paylaşmak istediniz?

sourmenia.blogspot.com


Bir dönem (çok olmasa da) ara vermek durumunda kalmıştım. Ve tekrar karşınızdayım. Blogun muhtevası gereği, ben yazarım siz okursunuz. Bu sefer tersi bir şeyler yapma çabasındayım. Bu postun altına siz yazacaksınız ben de okuyacağım. Peki siz neler yazacaksınız?
Durun durun hemen sınırlamıyorum sizi. Aklınıza geleni yazabilirsiniz. Blogunuz varsa linkini, yazdığınız bir yazıyı paylaşabilirsiniz mesela. Bu post biraz da tanışma kaynaşma amaçlı olsun istiyorum. Blogumu takip edenler listesi her ne kadar sağda görünse de tekrar buraya yazabilirsiniz adresleri. Sadece benle değil diğer blog yazarlarıyla tanışma imkanı doğabilir. Daha fazla blog takip edebilir ve takip edilebilirsiniz.

E benim blogum yok ne olacak derseniz, bu da şart değil. Madem şu an vaktinizden benim için ayırdınız, içinizden geleni yazabilirsiniz, beğendiğiniz bir link atabilirsiniz mesela. Ve daha da önemlisi ilginizi çekebilecek yazılara bloglara ulaşma imkanınız doğabilir.

Ha bir de, küçük, minik bir rica. Siz bu blogda ne görmek ne okumak istersiniz. Onu da belirtebilirseniz eğer o zaman daha da memnun olurum.

Gireceğim ilk üç post belli şimdiden. Fikirlerinizle çakışmaması adına konuları da belirteyim hemen. Down Sendromlu çocuklarımız için bir yazı, Aile içi şiddet için bir yazı ve bir dizinin incelemesi şimdiden hazır ve taslak olarak bekliyor. Süpriz bir projede var. Adı üstünde süpriz.

E o zaman ne diyoruz. Elinize, yüreğinize sağlık şimdiden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder