Pages

21 Mart 2012 Çarşamba

Bir Ömür Hikayesi: Nostaljik Reklamlar-3

Serinin son yazısı. Bu sefer fotoğraflara değil, videolara yer veriyorum. Ve takdir edersiniz ki daha yakın dönem Türkiye reklamlarını izliyor olacaksınız. Birazdan izleyeceğiniz eski dönem reklam videolarını YouTube dan derledim. Yüzlerce var inanın. Ama en çok beğendiklerim arasından seçmeye çalıştım.


Blogun takipçilerinin yaş ortalaması kaç bilmiyorum. Ben o reklamlar arasında en fazla bir kaç tanesini, o da hayal meyal hatırlıyorum. Bakalım siz neler hatırlayacaksınız. Önden buyrun o zaman.




İlk reklam, sizin halen çok yakından bildiğiniz bir sloganla başlıyor. Sloganımız şu : "Bira bu kapağın altındadır" Ancak bu slogan Türk reklam sektörünün en eski ve bir o kadar da güncel sloganlarından. Efes Pilsenin seri reklamlarının ilki ayrıca.



Renkli reklamlardan devam ediyoruz. Türk Sinemasının iki duayeninde sıra. Aynı perde de pek sık göremediğimiz iki muhteşem isim.Şener Şen ve Perran Kutmanın bu performansları ile ilgili neler hissedeceksiniz bakalım. Buyrun Hacı Şakir reklamına o zaman



Büyük üstadlarla devam edelim mi? Bir kere de sanatçı kişiliklerini burada yad edelim o zaman. Gazanfer Özcan, Gönül Ülkü ve Mintax.



Hababam Sınıfı deyince akla İnek Şaban, Güdük Necmi mi gelir sadece. Domdom u hatırlayanınız var mı? Peki Domdomla çokoprens bir araya gelirse ne olur? Aşağıda:



70li yıllara gidelim ve o dönem çizgi filmlerin reklamlara nasıl adapte olduğunu bugün halen bilindik bir marka olan İzocamla izleyelim mi?



Son olarak size bir soru sormak istiyorum, daha doğrusu bir bilmecem var çocuklar. Tam düşündüğünüz gibi, Eti Eti Eti


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder